Hatay'ın Samandağ ilçesinde 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında 'Gençlik Yürüyüşü' gerçekleştirildi.

Cumhuriyet Meydanı'nda bir araya gelen öğrenciler ve vatandaşlar, bando takımı eşliğinde Cumhuriyet Parkı'na kadar yürüdü.

İsrail güçleri Batı Şeria'da Filistinli bir gazeteciyi yaraladı
İsrail güçleri Batı Şeria'da Filistinli bir gazeteciyi yaraladı
İçeriği Görüntüle

Etkinliğe Samandağ Belediye Başkan Yardımcısı Umut Zubari ve Samandağ Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Oğuzhan Sudan da katıldı.

Kaynak: AA