MERSİN (AA) - Mersin'in Silifke ilçesinde muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure dağıtıldı.

Silifke Belediyesince Anıt Meydanı'nda kurulan stantlarda vatandaşlara aşure ikramı yapıldı.

Erdemli ilçesinde 'Hilal Kart' projesi tanıtıldı
Erdemli ilçesinde 'Hilal Kart' projesi tanıtıldı
İçeriği Görüntüle

Programa katılan Belediye Başkanı Mustafa Turgut, vatandaşlarla sohbet etti.

Turgut, muharrem ayının toplumda birlik ve beraberlik duygularını pekiştirdiğini söyledi.

Kaynak: AA