Bölgeden geçen vatandaşlar, trafonun konumunun hem yaya hem de araç geçişini olumsuz etkilediğini belirterek duruma tepki gösterdi. Caddeyi kullanan vatandaşlar, “Elektrik trafosu yolun ortasında olur mu?” diyerek yaşadıkları sıkıntıyı dile getirdi.
Özellikle yoğun kullanılan güzergâhlardan biri olan İstiklal Caddesi’nde trafonun yerleşiminin ulaşımı zorlaştırdığını ifade eden vatandaşlar, güvenlik açısından da risk oluşturabileceğini savundu.
Bölge sakinleri, trafonun daha uygun bir noktaya taşınmasını talep ederek ilgili kurumların konuyla ilgili inceleme yapmasını istedi. Vatandaşlar, hem yayaların hem de sürücülerin mağduriyet yaşadığını belirterek sorunun bir an önce çözüme kavuşturulması çağrısında bulundu.
İstiklal Caddesi’nde uzun süredir dikkat çeken trafonun konumuyla ilgili yetkililerden açıklama beklenirken, vatandaşlar gerekli düzenlemenin yapılmasını ve ulaşımı olumsuz etkileyen görüntünün ortadan kaldırılmasını istiyor.





