ADANA (AA) - Adana'nın Kozan ilçesindeki Remzi Oğuz Arık Ortaokulu'nda konferans salonu düzenlenen törenle açıldı.

Hayırseverlerin desteğiyle yapımı tamamlanan Remzi Oğuz Arık Konferans Salonu'nun açılışı İlçe Milli Eğitim Müdürü Özgür Çelik'in katılımıyla gerçekleştirildi.

Adana'da 'Akademik Yükselme ve Belge Takdim Töreni' düzenlendi
Adana'da 'Akademik Yükselme ve Belge Takdim Töreni' düzenlendi
İçeriği Görüntüle

Açılışın ardından konferans salonunda öğrenci ve öğretmenlerin hazırladığı 'Gönülden Dile' adlı müzik ve şiir dinletisi yapıldı.

Kaynak: AA