Defne Belediyesi, Harbiye Mahallesi’nde yapımına başlanan Defne Semt Evi projesiyle ilgili kamuoyuna açıklama yaptı. Belediye, mahalle sakinlerinin uzun süredir talep ettiği projenin büyük çoğunluğun desteğiyle sürdürüldüğünü belirtirken, çalışmalara yönelik itirazların ise sınırlı bir grup tarafından yapıldığını ifade etti.

Hatay’da Yapı Kayıt Belgesi Olanlar Dikkat: Tapunuzu Kontrol Edin!
Hatay’da Yapı Kayıt Belgesi Olanlar Dikkat: Tapunuzu Kontrol Edin!
İçeriği Görüntüle

Defne Belediyesi tarafından Harbiye Mahallesi Yaşar Doğu Caddesi üzerinde yapımına başlanan Defne Semt Evi projesiyle ilgili kamuoyuna duyuru yayımlandı. Açıklamada, söz konusu yatırımın mahalle halkının uzun süredir dile getirdiği sosyal, kültürel ve dayanışma ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde planlandığı vurgulandı.

Belediye tarafından yapılan açıklamada, Defne Semt Evi’nin Harbiye Mahallesi’ne değer katacak önemli bir yaşam alanı olarak tasarlandığı belirtilerek, mahalle sakinlerinin büyük çoğunluğunun projeden memnuniyet duyduğu ve çalışmaların tamamlanmasını istediği ifade edildi.

“Mahallenin Ortak İradesini Temsil Etmiyor”

Kamuoyuna yapılan duyuruda, yaklaşık 18 kişilik bir grubun çalışmaları engellemeye yönelik girişimlerde bulunduğu belirtilerek, bu tutumun mahalle halkının genel görüşünü yansıtmadığı savunuldu. Açıklamada, yüzlerce vatandaşın talep ve beklentilerinin birkaç kişinin kişisel yaklaşımının önüne geçmesi gerektiği vurgulandı.

Çalışmalar Kararlılıkla Devam Edecek

Defne Belediyesi, vatandaşlardan aldığı destek doğrultusunda hizmet üretmeye devam edeceğini belirterek, Harbiye Mahallesi’ne kazandırılan Defne Semt Evi projesinin planlandığı şekilde sürdürüleceğini açıkladı.

Belediye açıklamasında, projenin sosyal yaşamı güçlendirecek, kültürel faaliyetlere ev sahipliği yapacak ve mahalle dayanışmasını artıracak önemli bir yatırım olduğu ifade edildi.

Muhabir: Hasan Sarp