Osmaniye'nin Düziçi ilçesinde hastane otoparkında park halindeki otomobil alevlere teslim oldu.

Endonezya'da trafik kazası geçiren Türk vatandaşı ambulans uçakla yurda getirildi
Endonezya'da trafik kazası geçiren Türk vatandaşı ambulans uçakla yurda getirildi
İçeriği Görüntüle

Yangın, sabah saatlerinde Düziçi Devlet Hastanesi otoparkında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, park halindeki bir otomobilden henüz bilinmeyen nedenle dumanlar yükselmeye başladı. Alevleri fark eden vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye Düziçi Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri sevk edildi. Kısa sürede olay yerine ulaşan ekipler, yangına müdahale ederek alevleri kontrol altına aldı. Yapılan soğutma çalışmalarının ardından yangın tamamen söndürülürken, otomobilde büyük çapta maddi hasar oluştu.

Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.

Kaynak: İHA