ADANA (AA) - Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde otomobiliyle ters yönde giden sürücüye 46 bin 621 lira ceza uygulandı.

İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şubesi ekipleri, Cumhuriyet Caddesi'nde ters yönde ilerleyen otomobil sürücüsünün, kendisini uyaran motosikletliyle tartıştığı anlara ilişkin sosyal medyada paylaşılan görüntüler üzerine çalışma başlattı.

Adana'da hükümlüler 5 bin zeytin fidanını toprakla buluşturdu
Adana'da hükümlüler 5 bin zeytin fidanını toprakla buluşturdu
İçeriği Görüntüle

Ekipler, 01 BLV 27 plakalı otomobili Seydi İbrahim Ö.'nün (38) kullandığını belirledi.

Sürücü belgesine daha önce geçici süreyle el konulduğu tespit edilen Seydi İbrahim Ö.'ye, 46 bin 621 lira ceza kesildi.


Kaynak: AA