Hatay’da yerel basın ile yerel yönetim arasındaki dayanışma güçleniyor. Hatay Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Nihat Mazmanoğlu ve yönetim kurulu üyeleri, Defne Belediye Başkanı Halil İbrahim Özgün’ü ziyaret etti.

Gerçekleşen görüşmede, kent gündemi ve Defne’nin geleceğine yönelik çalışmalar ele alındı.

“Defne’miz İçin Çalışmaya Devam”

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Defne Belediye Başkanı Halil İbrahim Özgün, şu ifadeleri kullandı:

“Nazik ziyaretleri ve yapıcı sohbetleri için HGC Başkanı Mazmanoğlu ve Üyelerine teşekkür ediyorum. Birlikte, Defne’miz için çalışmaya devam edeceğiz.”

Başkan Özgün, yerel basının kamuoyunu doğru bilgilendirme noktasındaki önemine de dikkat çekti.

"Defne'nin Geleceği Kişisel Çekişmelerden Daha Değerlidir"
"Defne'nin Geleceği Kişisel Çekişmelerden Daha Değerlidir"
İçeriği Görüntüle

Mazmanoğlu’ndan Teşekkür Mesajı

Hatay Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Nihat Mazmanoğlu ise misafirperverliği dolayısıyla Başkan Özgün’e teşekkür etti. Yerel yönetimlerle güçlü iletişimin, kent adına atılacak adımlarda önemli bir rol oynadığını vurguladı.

Muhabir: İsmet Gültekin