Hatay'ın Kırıkhan ilçesinde tarımsal üretimi desteklemek amacıyla çiftçilere yönelik tohum dağıtım programı düzenlendi.
Programa Hatay Valisi Mustafa Masatlı, Kırıkhan Kaymakamı Ayhan Akpay, il ve ilçe protokolü ile çok sayıda çiftçi katıldı. Düzenlenen törende üreticilere çeşitli tarım ürünlerinin tohumları teslim edildi.

Program sonrası açıklama yapan Kırıkhan Belediye Başkanı Ömer Erdal Çelik, ilçede üretimin ve tarımsal kalkınmanın desteklenmeye devam edeceğini belirterek, "Toprağı emekle buluşturan, üretimiyle ilçemize ve ülkemize değer katan tüm çiftçilerimizin yanında olmaya devam edeceğiz" dedi.

Çiftçilere bereketli ve bol kazançlı bir sezon dileyen Çelik, yapılan desteğin Kırıkhan tarımına katkı sağlayacağını ifade etti.





